Be good & sell it
Be good & sell it start binnenkort met maximaal vier netwerken van vier tot acht veehouders per netwerk, meldt Projecten LTO Noord in een persbericht. De deelnemers zijn veehouders die hun bedrijf verder (willen) verduurzamen en dit willen vermarkten.
Voor de ontwikkeling van een eigen businessmodel sparren de deelnemers met hun begeleiders, werken ze individueel onderdelen uit en vergaren ze aanvullende kennis tijdens de groepsbijeenkomsten. Hierbij krijgt het businessmodel een professionele beoordeling door een specialist en/of potentiële marktpartij.
Vragen uit de praktijk
Be good & sell it is er voor veehouders met vragen zoals:
- Hoe kan ik de kosten voor een duurzamere productie terugverdienen in de markt?
- Wie helpt mij bij het maken van keuzes en het concretiseren hiervan?
- Ik heb een marktconcept bedacht, maar hoe kan ik dat doorontwikkelen en rendabel maken?
- Wat zijn trends in de markt en waar biedt dit kansen voor mij?
- Hoe functioneren ketens in verschillende verkoopkanalen en wie zijn mijn mogelijke ketenpartners?
Aanmelden tot 23 maart
Een deelnemer aan Be good & sell it betaalt 750 euro exclusief btw voor alle begeleiding en advies in dit traject. Op de website www.zlto.nl/bgsi staat meer informatie of neem contact op met projectleider Yvette van Wichen van Projecten LTO Noord (T 088 888 66 77).
Aanmelden voor deelname kan tot 23 maart via www.zlto.nl/bgsi. De intakegesprekken vinden eind maart of begin april plaats. De eerste groepsbijeenkomsten van de netwerken zijn in april 2015.